Ekonomi

Restaurant Brands International hisseleri hayal kırıklığı yaratan 2. çeyrek sonuçlarıyla %2,5 düştü

NEW YORK – Restaurant Brands International Inc. (NYSE:QSR) analist beklentilerinin altında kalan ikinci çeyrek sonuçlarını açıkladı ve hisseler Perşembe günü piyasa öncesi işlemlerde %2,5 değer kaybetti.

Burger King, Tim Hortons ve Popeyes’in ana şirketi, tahminleri 0,01 $ eksik tutarak 0,86 $ hisse başına düzeltilmiş kazanç açıkladı. Gelir, 2,1 milyar dolarlık konsensüs tahmininin biraz altında 2,08 milyar dolar olarak gerçekleşti.

Sistem genelinde satışlar, %1,9 karşılaştırılabilir satış büyümesi ve %4 net restoran büyümesi sayesinde bir önceki yıla göre %5 arttı. Ancak Burger King ABD’de karşılaştırılabilir satışlarda %0,1’lik bir düşüş görüldü.

CEO Josh Kobza, “Mükemmel yiyecek ve içecekler, üstün hizmet ve gelişmiş kolaylık yoluyla her gün konuklara cazip değer sunan ekiplerimiz ve franchise alanlarımızla gurur duyuyorum” dedi. “Önceliklerimiz ve maliyet disiplini ile özenli yatırımlar arasındaki denge, kısa vadeli tüketici baskılarını yönetmemize ve işletmemiz ve franchise’larımız için sürdürülebilir sonuçlar elde etmemize olanak tanıyor.”

Şirket, Restaurant Holdings segmenti hariç olmak üzere tüm yıl için yaklaşık 300 milyon dolarlık sermaye harcaması öngörüsünü korudu. Şirket 2024 yılı için düzeltilmiş net faiz giderinin 565-575 milyon dolar arasında olmasını bekliyor.

Restaurant Brands, 2028 yılına kadar olan uzun vadeli hedeflerini teyit etti; bu hedefler arasında karşılaştırılabilir satışlarda %3’ün üzerinde büyüme ve sistem genelinde yıllık ortalama %8’in üzerinde satış büyümesi yer alıyor.

Bu makale yapay zekanın desteğiyle oluşturulmuş, çevrilmiş ve bir editör tarafından incelenmiştir. Daha fazla bilgi için Şart ve Koşullar bölümümüze bakın.

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Başa dön tuşu
istanbul escort
istanbul escort
istanbul escort